Pracovník zákaznické podpory
- zákaznická podpora (i v terénu u zákazníka) - každodenní komunikace se zákazníky společnosti, řešení podnětů / reklamací
- podpora SW oddělení - prostředník mezi zákazníkem a SW programátory, řešení zákaznických požadavků, předávání SW oddělení a následná komunikace se zákazníkem
- výborné komunikační schopnosti
- odpovědnost za svěřené úkoly a dodržení harmonogramu
- min. SŠ vzdělání (nutné v elektro-technickém nebo IT směru)
- praxe v elektro oblasti
- zkušenosti v oblasti SW a HW - úzká spolupráce s vývojáři
- řidičský průkaz sk. B
- znalost MS Office
- znalost angličtiny/němčiny výhodou
- pozitivní a konstruktivní přístup
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, systematičnost
- logické myšlení, samostatnost a iniciativnost
- zázemí stabilní a prosperující české společnosti
- příjemnou nekorporátní firemní kulturu a přátelský tým
- zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech
- 6 týdnů dovolené
- dotované stravování v rámci firmy
- kvalitní káva na pracovišti z čerstvě mleté zrnkové kávy
- pravidelné firemní snídaně každé dva týdny
- velké firemní setkání jednou ročně
- firemní parkoviště
- velmi dobrá dostupnost vlakem, autobusem (10 minut od nádraží)
Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem a získejte více informací o této pozici.