Jsou to:
- - Metalurgie / Hutnictví / Slévárenství
- - Strojírenství
- - Obrábění
- - Nástrojárna
- - Automotive
- - Letecký průmysl
- - Povrchová úprava
- - Plasty / gumárenství
- - Chemický průmysl
- - Elektrotechnika
- - Energetika
- - Logistika ú Skladování
- - Automatizace + Robotizace
- - Digitalizace v průmyslu
- - IT v průmyslu
- - Služby pro průmyslové firmy
Proč jen tyto průmyslové obory?
1) Přesné a úzké zaměření umožňuje inzerentům rychleji a efektivněji oslovit relevantní uchazeče s potřebnými technickými dovednostmi než na běžných všeobecných portálech, kde by jejich inzerát mohl být snadno přehlédnut.
2) Díky přesným oborům odpadá na jobindustry zbytečné procházení množství nabídek ve všeobecných oborech, které na velkých portálech najdete:
„Technika“, „Výroba a průmysl“, „Technika, elektrotechnika, energetika“, „Průmysl a chemická výroba“.
3) Cílené publikum: jobindustry se soustředí na vymezené průmyslové sektory, čímž zajišťuje, že inzeráty uvidí uchazeči se zájmem o technické a výrobní profese právě z těchto sektorů.
Proč by měl nástrojař procházet všechny nabídky v oboru „Výroba a průmysl“, když může cíleně zadat obor „Nástrojárna“?
Proč by měl inženýr automatizace procházet všechny nabídky v oboru „Technika“, když může rovnou vstoupit do oboru „Automatizace+Robotizace“ ?
A proč jen tyto specifické obory, a ne žádné jiné?
4) Výše uvedené obory jsou vybrané i proto, že jsou navzájem technologicky provázané a tvoří jeden celek.
Jde například o propojení:
obrábění + strojírenství
strojírenství + automotive
nástrojárna + plasty + automotive
automotive + elektro apod.
Někteří zaměstnavatelé – výrobní firmy působí třeba i v šesti průmyslových oborech najednou, a přitom jde jen o jeden produkt.
5) Jsou to obory, na které umíme zacílit odborné publikum.
Protože v těchto oborech:
- se pohybujeme přes 30 let a rozumíme jim.
- máme tu odborné publikum - provozujeme průmyslový portál oneindustry. A je za námi 22 let působení vydavatelství šesti odborných průmyslových časopisů. Máme 11.000+ spojení v síti LinkedIn (s kanály)
- Najdete nás přímo mezi uchazeči na desítkách odborných akcí právě z těchto oborů, kterých se ročně účastníme.
Jiné průmyslové obory, které nesplňují poslední dva body (například stavebnictví nebo textilní, potravinářský, sklářský, papírenský průmysl apod.) na jobindustry nenajdete.
Na jobindustry nám jde o oborový záběr, ve kterém je oslovení a nalezení uchazečů funkční.
Jiří Klusáček – jobindustry